Trener sprzedaży i rozwoju zawodowego


Mateusz Jastrzębski

Swoje doświadczenie zawodowe
zdobył współpracując z firmami
zajmującymi się sprzedażą
telefoniczną jak i bezpośrednia w
segmentach B2B oraz B2C.
Początkowo zajmował stanowiska
sprzedażowe, z biegiem czasu
zajmował pozycje kierownicze,
dyrektorskie, zarządzając i tworząc
struktury sprzedaży.


Od 2019 roku wspiera firmy jako
szkoleniowiec w zakresie rozwoju
działów sprzedaży. W swojej karierze
współtworzył takie marki jak Healthy
Center by Ann - Anna Lewandowska,
OrangeTheoryFitness -Polska czy
Eternis - partner rozliczeniowy Uber,
Bolt, Glovo, Wolt, FreeNow.


 

Trener obsługi klienta

Urszula Nassalska

Z pasją do doskonałej obsługi klienta, z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży, jest trenerką, która koncentruje się na rozwijaniu umiejętności interpersonalnych i efektywności zespołów. Jej spostrzegawczość i skrupulatność pozwalają jej dostrzegać najdrobniejsze detale, co przekłada się na skuteczne szkolenie pracowników w zakresie najlepszych praktyk obsługi. Dzięki szybkości w działaniu potrafi wprowadzać zmiany, które przynoszą natychmiastowe efekty. Jej celem jest nie tylko poprawa wyników, ale także budowanie relacji, które przekładają się na zadowolenie klientów.



Regulamin szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń on-line organizowanych przez Mandu Business Development Sp. z o.o.

§ 1. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin („Regulamin") określa zasady udziału w szkoleniach stacjonarnych oraz szkoleń on-line organizowanych przez Mandu Business Development Sp. z o.o.
  2. Organizatorem szkoleń jest Mandu Business Development Sp. z o.o., ul. Sadowa 34j, 05-552 Kosów.
  3. Udział w szkoleniach wymaga zaakceptowania Regulaminu oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji usługi.
§ 2. Definicje
  1. Klient – osoba fizyczna lub prawna, zobowiązana do uiszczenia należności za szkolenie. Klient nie musi być jednocześnie Uczestnikiem szkolenia, choć może nim być.
  2. Organizator – Mandu Business Development Sp. z o.o.
  3. Rezygnacja ze szkolenia – przesłanie przez Klienta pisemnej bądź e-mailowej (pod adresem mandu.office@icloud.coml) informacji o wycofaniu uczestnika/ków z udziału w szkoleniu.
  4. Uczestnik – osoba, która poprzez przysłanie zgłoszenia wyraziła wolę uczestnictwa w szkoleniu, za które została wniesiona opłata.
  5. Szkolenie stacjonarne – szkolenie, na które może się zapisać każda osoba zainteresowana tematem szkolenia.
  6. Szkolenie on-line – szkolenie, w którym Uczestnik bierze udział korzystając z komputera (tabletu), poprzez zalogowanie się na komunikator internetowy (Zoom) wskazany przez Organizatora. Szkolenie prowadzone jest przez Wykładowcę w czasie rzeczywistym, z udziałem innych Uczestników szkolenia.
  7. Zgłoszenie – podanie swoich danych w interaktywnym formularzu rejestracyjnym, dostępnym na stronie www.twojtrenersprzedazy.pl lub przesłanie zgłoszenia e-mailem.
  8. Strona Organizatora – strona www.twojtrenersprzedazy.pl, na której dokonuje się zgłoszenia na szkolenie.
§ 3. Warunki uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym oraz szkoleniu on-line
Informacja o organizowanych szkoleniach przez Mandu Business Development Sp. z o.o. przekazywana jest potencjalnym zainteresowanym w formie:
  • oferty publikowanej na stronie internetowej: www.twojtrenersprzedazy.pl, zawierającej opis szkolenia wraz z datą i miejscem jego realizacji oraz ceną,
  • działań promocyjno-sprzedażowych (mailing, ulotka, baner)
  1. Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest wyrażenie chęci udziału w nim poprzez wypełnienie interaktywnego formularza zgłoszeniowego dostępnego przy każdym szkoleniu na stronie Organizatora lub przesłanie formularza zgłoszenia mailem: mandu.office@icloud.com i dokonanie opłaty za szkolenie.
  2. Organizator na 7 dni przed datą szkolenia wysyła pocztą elektroniczną do wszystkich uczestników potwierdzenie wraz ze szczegółowymi informacjami o szkoleniu (tj. dokładne miejsce szkolenia – w przypadku szkoleń stacjonarnych, informację o płatności, o przysługującym rabacie oraz szczegółowy program szkolenia).
  3. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu w przypadku braku wystarczającej liczby uczestników lub wystąpienia innych istotnych okoliczności.
  4. Szkolenie on-line odbywa się poprzez platformę internetową. Uczestnik zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie sprzęt komputerowy z szybkim internetem oraz zestaw słuchawkowy z mikrofonem. Po dokonaniu płatności uczestnik otrzyma od organizatora drogą mailową link (zaproszenie) na szkolenie on-line oraz instrukcję korzystania z platformy internetowej.
§ 4. Warunki płatności
  1. Wysokość opłaty za szkolenie zgodna jest z aktualną ofertą zamieszczoną na stronie www.twojtrenersprzedazy.pl w momencie dokonywania rejestracji na szkolenie.
  2. W cenie szkolenia stacjonarnego Uczestnicy otrzymują od Organizatora: materiały szkoleniowe w formie drukowanej bądź elektronicznej, Zaświadczenie/Certyfikat o ukończeniu szkolenia.
  3. Cena szkolenia on-line obejmuje udział w szkoleniu (z wyłączeniem dostępu do urządzenia i sieci Internet, do których zorganizowania zobowiązany jest każdy z Uczestników we własnym zakresie), materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz Zaświadczenie/Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
  4. Cena szkolenia nie obejmuje kosztów dojazdu uczestników, kosztów parkingu, noclegów i wyżywienia, chyba że jest to wyraźnie zaznaczone w ofercie.
  5. Opłatę za szkolenie należy dokonać przelewem na konto MBank 49 1140 2004 0000 3702 7913 9918 po otrzymaniu potwierdzenia od Organizatora, że szkolenie się odbędzie, a przed rozpoczęciem szkolenia.
  6. Tytuł przelewu powinien zawierać temat szkolenia, nazwę firmy/klienta/uczestnika oraz datę szkolenia.
  7. Dokumenty księgowe – faktury przekazywane są uczestnikom na zakończenie szkolenia lub wysyłane drogą mailową.
  8. Udostępnienie przez Organizatora linku do spotkania on-line, możliwe jest wyłącznie w przypadku Uczestników, za których opłata została uiszczona i zaksięgowana na rachunku bankowym Organizatora.
§ 5. Odwołanie lub zmiana terminu szkolenia przez Organizatora
  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub do odwołania szkolenia w terminie do 7 dni przed planowaną datą jego rozpoczęcia. Jednakże Organizator będzie korzystał z tego prawa jedynie w szczególnych sytuacjach.
  2. Organizator, w wypadku odwołania szkolenia informuje o tym fakcie Klienta/Uczestnika. Informacja dotycząca odwołania szkolenia przesyłana jest na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
  3. W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora, Klient otrzymuje zwrot wniesionych opłat na rachunek bankowy, z którego dokonana była płatność.
§ 6. Rezygnacja ze szkolenia
  1. Rezygnacja ze szkolenia wymaga przesłania jej e-mailem: mandu.office@icloud.com.
  2. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w terminie dłuższym niż 30 dni przed szkoleniem Klient/Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
  3. Odwołanie zgłoszenia przez Klienta/Uczestnika w terminie krótszym niż 14 dni przed szkoleniem lub brak udziału w szkoleniu skutkuje obciążeniem go połową kosztów szkolenia.
  4. Odwołanie zgłoszenia przez Klienta/Uczestnika w terminie krótszym niż 7 dni przed szkoleniem lub brak udziału w szkoleniu skutkuje obciążeniem go całością kosztów szkolenia.
  5. W razie nieprzewidzianych okoliczności dopuszczalna jest ewentualna zmiana uczestnika szkolenia.
§ 7. Reklamacje
  1. Uczestnikom przysługuje prawo reklamacji usługi szkoleniowej. Reklamacja powinna być złożona w terminie nieprzekraczającym 5 dni od daty zakończenia szkolenia.
  2. Reklamacje zgłoszone po terminie określonym w ust. 1 nie będą rozpatrywane.
  3. Organizator zobowiązuje się rozpatrzyć reklamacje do 14 dni od daty wpływu do siedziby firmy a o ich rezultacie powiadomi niezwłocznie Klienta/Uczestnika na podany przez niego adres e-mail.
  4. Zgłoszenia reklamacji wraz ze szczegółowym opisem, z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu e-mailowego można dokonać w następującej formie:
  • na adres e-mail: mandu.office@icloud.com.
§ 8. Przetwarzanie danych osobowych
  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji usługi szkoleniowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla celu skorzystania z usługi szkoleniowej.
  2. Uczestnikom szkoleń przysługuje prawo dostępu do treści ich danych osobowych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do celów rozliczeniowych i podatkowych zgodnie z właściwymi przepisami.
  4. W sprawach spornych uczestnikom szkoleń przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych: tel. 518 73 75 74,  e-mail mandu.office@icloud.com .
§ 10. Postanowienia końcowe
  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.04.2023 r.
  2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Inne pliki cookie
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Akceptuj wszystkie Odrzuć wszystkie Zmień preferencje
Cookies